sâmbătă, 1 august 2009

Blog de Vara - Remake

#1.
-salut, vreau si eu o shaorma de pui mica, cu sos picant.
-varza, ceapa, castraveti, salmonela?
-de toate te rog.
-12 lei.
-poftim, multumesc.


#2.
-buna ziua, dati-mi va rog o Fanta la jumate.
-sticla cu capac, sau fara?
..............................................................

#3.
-adu-mi te rog un cotlet la gratar cu niste cartofi natur asa, mai de vara, ca uite ce cald e...
-imediat, o singura mentiune trebuie sa fac, in meniu cotletul apare la un pret, insa astazi il avem la suprapret deoarece patronul nostru strain vrea sa faca profit 275% cu cotletele.
-in regula, adu-mi doua atunci.

#4.
-buna ziua, mai aveti camere libere?
-bineinteles! de care doriti? cu igrasie, cu tantari, cu sobolani ,sau in care sa puta?
-pai.. as vrea cu ceva asa... sa ma afecteze cat mai putin, eu stiu.. cu nisip in pat de ex aveti?
-hm, ma faceti sa rad. camere cu nisip in pat? totusi.. suntem hotel de 4 stele, avem niste standarde.
-in regula, atunci o vreau pe cea cu igrasie.
-costa 400 ron pe noapte, wc-ul il aveti in curtea din spate. sedere placuta!

poate e cineva acolo care se intreaba de ce am scris tampeniile astea (desi nu cred, imi imaginez ca va intereseaza pe voi de ce am scris asta, cum ma intereseaza pe mine daca ploua la Campina) dar totusi .. asta e o ironie la adresa turismului din Romania si a serviciilor scumpe si mizerabile.
cateodata ne gandim ce pacat ca avem doar 120 de km de litoral, si ca poate ar fi fost altceva daca am fi avut mai mult... n-ar fi fost deloc altceva. avem 800 de km de munti dar facem turism pe valea Prahovei, in rest, mai incet sau deloc.
si mai urat e ca bulgarii sunt mult inaintea noastra. ei care inainte de '89 veneau in Bucuresti incaltati in opinci de cauciuc si isi cumparau cratiti de la Unirea.
de saptamana viitoare sunt in concediu, sper ca macar daca o sa imi golesc buzunarele, sa nu fac vreo toxiinfectie.

cele bune...

2 comentarii:

Ana Mady spunea...

concediu placut! :)
si.. pofta mare! ;))

josephine spunea...

:))) sper sa nu patesti nimic! anul trecut, am trait ultima mea experienta la costinesti, mi-am jurat ca nu mai pun curand piciorul acolo!

si aia cu wc-ul in curte a fost mortala :))) noua ni s-a propus o camera, cu 180 de lei, super oferta 3 in camera (ramasesem 3 nebune fara cazare). am zis ok, hai sa vedem camera. era dupa casa, la propriu!,usa era un cearceaf, paturile niste saltele pe podea, peretii (as vrea sa exagerez acum) din carton!!!

am intrebat-o daca vbeste serios... si vorbea! i-am zis ca nici daca ne-ar plati pe fiecare in parte cu cate 180 de lei pe minut, nu am sta acolo. ne-am dus la hotel. ce mama ma-sii... or fi gandaci, dar sunt gandaci inregistrati!


bafta... in caz de toxinfectie.. bea lapte :)) uiti ;))