luni, 24 august 2009

Filthy Poetry

beat fiind, paduri cutreieram
mergeam pe coate, de pomi ma sprijineam
si era frig si pasarelele canta'
dar mie mi-era cald, si greata imi era


acum incerc din greu sa privesc cerul plin de stele
dar tot ce vad sunt palme pe pamant, sunt ale mele
la fel de mult incerc sa gasesc drumul catre casa
cred ca ma intorc in pub, caci setea nu ma lasa


mi-ar placea iubito, sa fiu acum cu tine
desi nu te-as recunoaste, m-as simti foarte bine
am fi noi trei, in timp ce noaptea se ridica,
la rasarit, eu, tu si bineinteles, o sticla.

2 comentarii:

Ana Mady spunea...

Ma bucur ca esti alcoolic,iubitule
In felul asta pot fi eu insami
Fara sa ascund ca iubesc drogurile
Doua vicii,doua guri,doua inimi..

Imi place cand suntem praf
Si avem chef sa ne-o tragem..
Cum ma cauti ametit prin cearceaf
Si abia.. cu chiu cu vai incepem..

Ana Mady spunea...

:))) scuze pt rime,nu le-am gandit prea mult. se si vede! :*