joi, 6 august 2009

Dr. Gogustein

salut, vizitatorule.
te vad... speriat, confuz, e clar faptul ca ai ajuns aici... in castelul meu din greseala. nimeni nu intra aici. nici macar diavolul hahahahahaha (ras malefic) defapt intra cineva aici, inspectorii de la Directia Sanitar Veterinara si recunosc ca ma enerveaza pentru ca trebuie sa ascund sobolanii si organele umane pe care le folosesc la experimente.

probabil ai auzit de mine, doctor gogustein. unii spun despre mine ca vand cosmaruri.. hm.. pot sa iti spun ca nu au dreptate. le dau gratis.
te vad speriat, probabil ai vrea sa pleci. nu se poate. probabil ai vrea sa nu fi intrat. e cam tarziu acum hahahahaha (ras malefic.. din nou)

norocul tau este ca astazi este o zi istorica, o zi in care stiinta va fi revolutionata.
probabil te intrebi ce se intampla... astazi va lua nastere creatia mea, gogu junior. astazi, cu ajutorul asistentului meu, grigor si a masinariei mele - resuscitatorul 3000

- o foarte fiabila si compacta masinarie de fabricat oameni din organe moarte. un design placut, usor de depozitat, piese de schimb ieftine, consum redus si trei ani garantie, numai 2999 ron fara tva, doar la CoolMart, raionul pentru casa si gradina - bateria nu e inclusa-

voi crea viata din moarte.. astazi gogu junoir... va traiii hahahahahaha (ras malefic) hahahahaha (inca niste ras malefic) hahahahaha (sa-l opreasca cineva !)

-grigor !
-da stapane.
-a venit.. timpul. trebuie sa mergi in cimitir sa aduci organele. e 12 noaptea.
-dar stapane, stii ca mi-e frica sa merg noaptea in cimitir...
-hm, grigor... nu te intreb daca vrei sa mergi, iti zic sa mergi, iar daca nu mergi, o sa chem politia si o sa le zic de unde vine defapt carnea din care faci tu micii la tine la terasa..
-bine, bine stapane, ma duc.

grigor... este un foarte bun asistent. intotdeauna ascultator, nu trebuie sa ii zic de doua ori.
acum, vizitatorule, unde ramasesem? a, permite-mi sa iti ofer turul castelului.
aici avem......

-gata, stapane... m-am intors
-asa repede? ciudat. da-mi sacul sa ma uit. hmmm da, sunt organe aici. foarte bine, sunt multumit de cum te-ai miscat, cred ca am sa-ti maresc salariul.
-da?!
-nu! hahahahahahaha ... (ati ghicit, ras malefiic) acum, pune organele in ... resuscitatorul 3000!

te intrebi probabil cum o sa punem in functie masinaria fara sa fie furtuna cu tunete si fulgere... grigor, explica.

-pai, resuscitatorul 3000 se baga in priza. asta e tot.

(liniste)

-nu, grigor! nu asa! trebuie sa faci sa para ca o minune a tehnicii... ... nimeni nu ma intelege. da-i drumul! lasa-l pe gogu junior sa traiascaaaaa!

hmmm. resuscitatorul asta e chiar silentios

-e gataaa! iesi afara fiule! ce e asta?! grigor! un porc?
-stapane, imi e frica sa merg in cimitir noaptea, ti-am spus, asa ca am fost la non-stop si am cumparat bucati si organe de porc. o sa fii surprins de ce preturi bune au.. sa-ti arat bonurile ca le-am pastrat. si ce crezi? ceafa era ambalata.
-da? hmmm foarte interesant grigor ar trebui sa mergem maine acolo sa facem cumparaturile, dar acum, ajuta-ma sa il prind pe gogu ca darama tot pe aici! hai grigor, azi mancam gratar!

cortina cade, aplauze!

am zis aplauze!

2 comentarii:

Fata cu parul de foc spunea...

:))) ai imaginatia foarte bogata.

Gilda spunea...

Foarte fain! :))