sâmbătă, 11 iulie 2009

Wednesday Night Live (on Saturday)

.. intram in emisie in 5, 4, 3... scoateti galeata aia cu mop din cadru! ... 2, 1.

buna seara bine v-am gasit, din nou, la emisiunea prezentata de mine.. presupun ca ma cunoasteti, daca nu, dati dreacu pe taraf tv, ce mai stati aici !

azi, ca deobicei, avem subiecte interesante, incendiare..

in prima jumatate de ora, nu avem nimic, prin urmare am sa stau si am sa ma uit la voi.................
.................................................................. (dupa jumatate de ora)...........

bun, acum sa vedem sondajul de opinie din aceasta seara:
ce subiecte incendiare ati vrea sa vedeti la emisiunea mea?

trimiteti sms la 0800-suntunboudacavotez cu una din variantele: 1. DA , 2. NU, 3. Am tricou cu Ronaldinho.

in partea a doua a emisiunii, il avem invitat pe celebrul Uilsmit Boloboaca. el este cel care a jucat in muzicalul de succes "kindergarten musical" si care acum a ajuns la varsta de 12 ani.

-salut Uilsmit, spune-mi ... asta e si numele tau real?

-salut! deci da, deci nu,care cum sa zic, deci nu este..

-dar cum te numesti in realitate?

-deci da, deci ma numesc Superman-Zinedinzidan Hopamitica

-aha.. si spune-ne, ce a insemnat pentru tine rolul jucat?

-pai da, deci, eu.. adica care cum sa va zic, rolul ala a fost singura mea legatura cu scoala, ca fiindca dupa aia nu m-am mai dus la scoala, si acolo ne faceam ca suntem la gradinita... deci ai inteles?

-da.. cred. si, ce ai facut pana la 12 ani, ai mai jucat ?

-da, deci am mai jucat.. barbut am mai jucat, la nunti am mai jucat..

-.... .... mhm. si cum iti mai merge in rest?

-pai deci care cum sa iti zic eu tie.. nu mai merge asa bine, nu mai are astia bani domne in spania in italia, nu mai ai de unde sa furi, ca e criza.

-...a...m inteles.. bine! multumim pentru participare, multumim ca ai venit, te rog sa pui lavaliera pe masa, stai sa imi dau ceasul jos ca sa pot sa dau mana cu tine. salut! paza! hai scoateti-l , Supermane, stai linistit, baietii or sa te conduca afara (in soapta la bodyguard) vezi pe unde-l scoateti ca mi-am lasat portofelul pe undeva prin spate si nu mai stiu cati bani am in el.

bun, acum ca invitatul nostru a trebuit sa plece mai devreme, luam un pic de publicitate!

.......... esti nefericit? toate iti merg prost? afacerea se duce dreacu? criza te-a afectat? noi suntem Organizatia Oamenilor Carora le Merge Bine!.. nu te putem ajuta, doar ne laudam la televizor...........................................................................

ok, am revenit, va multumesc celor care ati votat, sa vedeti ce o sa mai radeti cand vine factura de telefon..
in ultima parte a emisiunii, il avem pe .... el .. cel care s-a autonumit "Beethoven de Romania"

-salut, inteleg ca azi o sa ne canti ceva?

-salut, da.. e ultima mea creatie, se numeste "generalu' lor"

-wow.. "generalul lor" ?! asta e ultima ta creatie, mai ai si altele sa inteleg?

-nu...

-..... ..... ..... te rog atunci, canta-ne.

cine-i generalu' lor,
chiar al lor, da, al lor
eu sunt sefu bossilor,
chiar al lor, da, al lor
si ma stie toti de frica,
da da ei, da, chiar ei
unu pumnu nu ridica .....

-ba! stai asa.. opreste-te.. alooo muzica gata ho! ba , tu stii ce muzica facea Beethoven?

-pai sefu' Beethoven era cainele ala din film, si eu mi-am zis asa ca sunt mare asa ca el... de unde sa faca ala muzica, auzi la el...

-a, da, vai scuza-ma, ce incult sunt! hai, n-ai vrea tu sa te cari din emisiunea mea, dobitocule?! hai iesi te rog dreacu afara! ba de unde mi-i aduceti pe toti cretinii astia, chiar asa?!

la revedere , ne vedem data viitoare, nu schimbati canalul pana atunci! vad ca urmeaza stiri, hm.. nici nu stiam ca avem asa ceva .

Niciun comentariu: