miercuri, 25 noiembrie 2009

Gazeta dă Mercuri - dân culise

- ia gazeta! ia gazeta! subiecte incendiare, culise si multe altele!!
-copile, ia vino-n coa.. cat e gazeta asta de o vinzi tu?
-un leu nenea
-un leu?! eu am auzit ca e gratis..
-nu e nenea, e un leu.
-da? ia vino mai aproape.. (ii smulge ziarul din mana) ha! hahaha! ai vazut ma ca e gratis? acum hai cara-te!
-aaaaaa ! asta mi-a luat ziaruuuu!!


ia ma sa vedem ce mai zice astia la gazeta.. ca pe criza si greva la metrou e tocmai buna.
... ..... ...... ........ ...................................... . ...........
ok, destul cu aberatiile ( da' de unde, abia incep) . m-am uitat si eu zilele trecute pe aplicatia aia tare rau care iti arata cati ti-au vizitat blogul, de unde, in ce zile, cum ti-au gasit pagina si, m-am uitat si eu dupa ce "keywords" a fost gasita "gazeta" (probabil in google)
printre ele as vrea sa mentionez :


"cum sa lansez o carte, scrisoarea a treia, scrisoarea a treia versiunea 2009, scrisoarea a treia comica, .. loveste puta.. , nevastuica, gogustein (asta prea a mers la tinta) unii care au cautat direct link-ul , si.. cea mai tare - este sanatos sa trag vanturi des?" -aici o sa imi permit sa raspund eu- da, este sanatos, stai linistit. daca traficul in Bucuresti este de rahat, macar traficul de rahat sa mearga bine.


acuma, distractiv pentru mine o fi, dar daca dupa criteriile astea me gaseste lumea..

sunt sigur ca unii dintre ei au ramas dezamagiti (sunt sigur ca cei care cautau chestii serioase) dar asta e, de multe ori nu iese cum vrei. defapt.. de cele mai multe ori nu iese cum vrei.

multumesc ca cititi, si ca sa ii parafrazez pe buzdugan si morar - desi nu sunt cine stie ce fan- eu sunt aici pentru ca voi sunteti acolo si cautati porcarii pe google.

4 comentarii:

Ana Mady spunea...

eu mereu iti comentez blogurile! :D vezi ce fana fidela sunt? :D

Tommy Midfinger spunea...

da, vad.. stii ca eu dau totul pentru fani :>

Ana Mady spunea...

da.. ;))

kid spunea...

daca nu scriai cu diacritice iesea un titlu mai fain si toti te intrebau cine e dan culise?eu il spargeam pe ala daca-mi lua ziaraul fara sa-l plateasca, jur pe roz