miercuri, 18 noiembrie 2009

Vreau Sa Fiu Presedinte

stimati romani, ma simt onorat sa imi anunt astazi candidatura la Presedintia Romaniei, in mijlocul dumneavoastra!

as dori sa incep prin a spune ca eu nu va promit pomana, nu fac promisiuni desarte pe care apoi sa nu pot sa le respect, cum fac adversarii mei politici.

eu va promit doar o Romanie cinstita, curata, cladita prin munca, nu prin spaga ! o Romanie care va atinge prosperitatea prin seriozitatea si onoare, o Romanie care isi va cunoaste si respecta oamenii de valoare, si al carui sistem isi va motiva cetatenii sa fie oameni de valoare, ii va motiva sa munceasca deoarece munca lor va fi in sfarsit recunoscuta, respectata si rasplatita!

aceasta este Romania pe care o voi construi impreuna cu voi in urmatorii cinci ani!


(aplauze, urale, ovatii.. etc)

stati asa... ce e asta?! bai, ce mi-ati dat aici? asta nu e discursul meu electoral, asta e inceputul cartii mele care se va lansa saptamana viitoare : "Mancatorii de Rahat" !! idiotilor, cum credeti ca pot sa castig alegerile cu porcaria asta?! de maine sa nu mai veniti !

.. gata! e oficial, staff-ul meu de campanie e facut din idioti!

stimati cetateni, votati-ma pe mine! va dau bani gratis, va dau loc in tramvai, in troleu, in metrou, in ce vreti voi, va maresc salariile si pensiile cu 50%.. ce 50, 75%.. defapt ce zic eu 75% cu 150, sau mai bine, cu cat vreti voi!! medicamente gratis, benzina- 2 lei (vechi) litrul! vor scadea preturile la jumate, iar leul o sa ajunga 5 eoru! ce criza?! ce e aia criza? singura criza pe care o veti simti o sa fie de ficat, de la cat de mult si ieftin o sa mancati!

ce geoana, ce basescu, ce antonescu, oprescu sau ...vadimescu si cum i-o mai chema?! cine sunt astia? la ce echipa au jucat, ca nu am auzit de ei? eu sunt cel ma potrivit sa fiu presedinte!! votati-ma pe mine!

Un comentariu:

Ana Mady spunea...

:)) ai (B)Votul meu!