luni, 22 decembrie 2008

..Cum Mi-am Lansat Eu Prima Carte...

buna seara, stimati invitati, dragi prieteni si.. voua , celor de la firma de cattering.

imi face o deosebita placere sa va am alaturi, in aceasta zi speciala, la acest eveniment cultural special pentru mine, si anume lansarea primei mele carti.
o sa incep prin a imi cere scuze daca sunt cam emotionat, dar , dupa cum spuneam, este o premiera pentru mine sa lansez o carte. ma uit in sala, si vad numai oameni dragi..........

........(din spatele salii) "scoate mah mana din buzunar ca iti roade pula unghiile!!!"

mda.. bineinteles, uitasem de voi, criticii literari.. voi, cei care sunteti mereu atenti la toate, nu-i asa?! ma intreb cine v-a chemat aici..... a, da, am uitat , voi veniti neinvitati. .... .... ....
in fine, inainte sa ne imbatam, sa dansam pe mese, sa spargem vesela si sa ne combinam cu chelneritele, am sa spun cateva cuvinte despre cartea mea care se numeste "Mana Dreapta a Vrajitorului Nepracticant" .. acuma, trebuie sa fiu sincer cu voi, inca nu m-am hotarat asupra titlului, stiu ca suna bizar sa iti lansezi o carte fara sa ii dai inca titlu, probabil se va numi asa, sau daca nu, se va numi "Eu nu imi pun niciodata nasul de clown cand ploua la Buturugeni" nu m-am hotarat inca, oricum cartea este despre un tanar mecanic de tractor care se regaseste in pictura pe oase de porc... este o carte cutremuratoare.

defapt este despre o fetita care pleaca in cautarea tatalui ei care a parasit-o pe ea si pe sora ei, si care trebuie sa reziste tuturor tentatiilor vietii, si sa se apere de rele, trece prin primejdii, este rapita, scapa cu greu, isi gaseste intr-un final tatal, care , fiind traficant de carne vie, o vinde unor albanezi.

bine.. trebuie sa mai lucrez la sfarsitul romanului, fiind vorba de o carte despre articulatii cardanice de camion, partea aia nu se prea potriveste.. adica, unde ati vazut voi intr-o carte culinara sa se scrie asa ceva..

prin urmare, va recomand cu caldura aceasta carte de basme a mea, sper sa va ajute in confectionarea ambarcatiunilor de agrement.. ca pana la urma despre asta este, si sper sa nu va speriati prea tare, voi , si mai ales copiii vostri cand le-o cititi, ca doar stiti cum e cu cartile astea horror...

prin urmare, in incheiere, vreau sa multumesc................ce va uitati asa la mine? ok, gata, m-ati prins, recunosc.. nu am scris inca nimic. n-am nici cea mai vaga idee despre ce o sa fie, despre cum o sa se numeasca.. sau daca am sa scriu vreodata vreo carte.
na , gata, sunteti fericiti acum?... hmmm, nu prea.. ce pot sa zic, daca tot v-am adus pana aici, vad ca unii ati venit in izmene chiar .. (ma bucur ca va simtiti ca acasa) hai sa facem o betie macar daca tot avem atata bautura aici..e si pacat sa nu plecam cu targa. fac eu cinste. e platita deja, am cerut fonduri de la minister.. eveniment cultural, lansare de carte, alea alea. ... ... ...

2 comentarii:

josephine spunea...

haha :)) citeam eu frumos si zic stai sa vezi ca asta si-a lansat o carte... al dreacu norocos :)))

o sa iti povestesc si eu intr-o zi cum am castigat primul milion de euro. dar va fi in toastul pentru lansarea primei tale carti :)

Tommy Midfinger spunea...

bine ca mi-ai zis, ca se te invit la lansare B-)