joi, 1 ianuarie 2009

Sick Poetry

aseara a venit zapada
m-am trezit inca o data
am deschis repede lada
sa te vad din nou transata.

ochii mari, buze carnoase,
n-am termen de comparatie
trupul insa iti miroase,
ai intrat in putrefactie.

amica ta e-n debara
fardata, aranjata
imi place s-o vad asa
pacat ca-i strangulata.

voi sunteti doua frumoase
sunteti chiar doua splendori
acum cand va sterg pe oase
ma strabat nebuni fiori.

am luat satarul cel mare
pentru incheietura mainilor
am strigat cu voce tare
"astea le dau cainilor"

te-am vazut inca o data
tre sa inchid acum iar lada
te-oi mai privi alta data.....
cand o da din nou zapada...

Un comentariu:

josephine spunea...

chiar sick poetry :))) dar am ras copios :) daca e creatie proprie, prietene, am rude la balaceanca... sus puse... te pot ajuta :)