duminică, 7 decembrie 2008

Daunatul Sanateaza Alcool Gravitatii


astazi, dupa ce am terminat de aruncat de pe balcon pungi cu cacat in cap la oameni, am avut o viziune. se facea ca se vede un porc ... nu era porc, era domnul prim ministru calare pe un porc... si porcul avea doua aripi mari si doua mici .. cam ca fluturii, dar nu putea sa zboare pentru ca porcul e un animal greu si nu poate fi sustinut de doua randuri de aripi asa subtiri cum au fluturii.. adica, sa fim seriosi.

in aceasta viziune mai aparu si zana maseluta, care, fiind exasperata de traficul din capitala, si injurandu-l pe oprescu si pe cine l-a facut primar, spuse ca nu va mai merge sa ia dintii copiilor, si va deschide un centru de colectare unde sa vina copii sa isi lase dintii de lapte.. ca ea ia dintele cu un ron de la copii si il da mai departe cu un ron zero cinci si nu ii mai convine sa bata drumul.

apoi.. se facu vazut un razboinic... cu sabia in mana dreapta si o carte in stanga si spuse : am venit bah sa va aduc pe calea cea dreapta he-he-he-he, poi nu vedeti bah ca eu sunt prea mare si puternic pentru voi , ca ma bat cu mainile goale, si cu zdreanta de voiculescu, si cu papagalul de cosmin gusa, si cu hahalera de tariceanu, si cu balaurul de geoana, si cu satanele de la DNA... si tuot n-au ei ce sa-mi faca mie, m-ai inteles? he-he-he-he..

pai si sa vezi acuma... nu tace bine asta, ca vine unu cu gura mare si parul vulvoi, si incepe sa faca scandal , ca au venit unii de pe la baicoi, dup-aia nu domne ca erau de la telega, porma ca de la valea tarsii... nu stie nici el prea bine, si ca l-au furat pe el la nustiuce joc... parca macao spunea, dar nu am fost atent, ca am vazut o pisica [virgula] care imi zgaria canapeaua si mi-am adus aminte ca nu am pisica.

pana sa gonesc pisica, si sa le zic astora sa plece din balconul meu (ca deja era cam aglomerat si nu mai era loc), aceasta, si-a pus niste ochelari si a inceput sa vorbeasca despre criza mondiala, ca cica e din cauza lu unu Rockefeller, ca cica asta s-a trezit intr-o dimineata si s-a gandit el sa vanda toate actiunile pe care le avea pe la petrol, pe la banci, pe la casa de pensii, si cand au auzit toti ceilalti , au vandut si ei, si dup-aia Rockefeller asta a cumparat toate actiunile.. dar eu cred ca pisica aia e nebuna si bea fara sifon, asa ca i-am zis sa plece.

domne una peste alta, nici eu nu ar mai trebui sa beau fara sifon, pentru ca, fac pariu ca in mod normal nu vezi toate astea... asa ca i-am imprastiat pe astia de la mine de acasa, m-am pus pe spate si am asteptat sa imi treaca.



The Wednesday Gazette was brought to you by- Shorty Barnaby's Single Malted Scotch --"Destination unknown"


2 comentarii:

Scârbosu' spunea...

am o primola si nu stiu cum sa o impart....cred ca extrag radicalul din ea cu derivate partiale mixte...

guest spunea...

daca nici alcoolul nu reuseste sa iti scoata chestiile astea din minte, incearca altceva mai tare. DNA, geoana, prim-ministrii? yaaac